en hel del svar :D

alva om Min lilla ögonsten!:
ååh, saknar flisan alldeles för mycket <3 vi klara dehära tillsammans <3 kommer aldrig glömma flisan <33

Sv; Saknar också flisan enormt ! hon kommer alltid finnas i våra hjärtan !<3<3<3

becka om Min lilla ögonsten!:
Blir gråt färdig!

Sv; det blev mycket tårar av hennes död :(

Anonym om lite bilder från julen.:
kommer du sminka dig i skolan ???
när du fick smink i skolan ????:)
Sv; Inte vet väll jag.. det ser jag ju ?
Va.. jag har inte fått nå smink i skolan ?

tuuli om En perfekt jul.. :):
jag visste inte att det inte gick att det gick att lägga mascara i håret för du skrev en blå mascara som man sätter i håret :)

Sv; Men det var en speciell mascara som man skulle sätta i håret  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0