Min lilla ögonsten!

Mitt hjärta bara värker så fort jag tänker på att du är borta. jag vill inte tro på att du är där i himmelen men jag måste. Det känns som att när jag går ut med mat ska du stå där och låta ditt läte som du alltid låter när jag kommer ut.
Ingen häst kommer någonsin ersätta dig och du hade det säkert bra dom stunder du fanns här. När jag börjar tänka på dom bra stunderna vi hade, t.ex när vi badade i älven tillsammans strömmar bara tårarna mer och mer, alla minnen med dig är bra.Du är den första  som jag har badat med, den första som kastade av mig, den första som fick mig att känna att livet det är super bara jag får dela mina bra minnen till dig. Jag brukade gå och prata med dig på kvällen ibland om hur jag hade det och så vidare, det kändes som att du förstod mig och höll med mig.
Du var så vacker när du stod där och vinden blåste upp din fina man. Du är den finaste shettisen jag ridit, den finaste shettisen jag sett. Du kommer alltid att vara det för mig, för du är så unik och det gillar jag.
Känns som att allt det här med avlivningen gick så fort.. kändes som att det gick alltför fort... Jag hann inte säga adjö tillräckligt mycket.
Jag fattar inte heller att jag inte höll på med dig lika mycket som jag hade kunnat. jag gillar verkligen inte att jag inte gjorde det.. men tiden går ju inte att spola tillbaka.
Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan, iallafall i mitt och kommer alltid att vara våran ögonsten...
Du var alltid så söt när du hade rymmt och man var tvungen att hämta dig från Amandas och deras hage på vintern.
Det här var Verkligen inte den början på jullovet som jag ville ha.


alltid lika vacker !

Kommentarer
Postat av: alva

ååh, saknar flisan alldeles för mycket <3 vi klara dehära tillsammans <3 kommer aldrig glömma flisan <33

2011-12-22 @ 13:50:18
URL: http://c
Postat av: becka

Blir gråt färdig!

2011-12-31 @ 01:05:16
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0