En perfekt jul.. :)

Hejjsan, det var ett tag sedan..
Har inte kunnat blogga på ett tag för har varit hos min riktiga mamma och firat jul där och dom har inge internett så kunde inte blogga eller vara på datorn.
Vare sig ni vill eller inte får ni veta hur min jul har varit ;)

Det började med att jag for ner dit till min riktiga mamma. Pappa skjutsade mig dit eftersom att han skulle hämta farfar.Sen lämnade pappa av mig på stan vars josse, jasmine, liam och min riktiga mamma var och sedan åkte han och jag stannade kvar med dom.
Vi gick först på stan och jag shoppade mer julklappar osv.
Sen så rasade dagarna iväg till det var julafton..
Det började med att jag vaknade vid 9 och då fick vi öppna vi ett av paketen vi hade fått och resten fick vi öppna på kvällen..
Detta fick jag hos min riktiga mamma:
  • En ziperall (men inte en äkta)
  • En mascara
  • hudprodukter
  • smycken
  • prydnadssaker
  • kläder
Gillar julklapparna och tack igen :D

Sen så kom jag josse och jasmine hem hit till pappa. När vi var här så fikade vi lite innan vi fick leta efter julklapparna när pappa och mamma hade skrivit gåtor på varje paket som man fick klura ut innan man kom till nästa paket. Kul var det :D
Och här uppe fick jag:

  • En modo väska
  • en kamera
  • mascara
  • en blå mascara som man sätter i håret
  • parfymer
  • godis
  • vantar
  • lampa
  • deoderant
och sen tror jag inte att det var nå mer ;)
Den här julen har varit så himla nice och jag är super GLAD för alla julklappar !
Tack till alla :D

Ni kanske inte fick så bra beskrivning av min jul men orkade inte skriva så jätte bra för då skulle det bli såååååå långt xD
Nääää, nu ska jag baka klart och sedan spela :P

Kommentarer
Postat av: tuuli

jag visste inte att det inte gick att det gick att lägga mascara i håret för du skrev en blå mascara som man sätter i håret :)

2011-12-31 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0