Riktigt skön kvällsjoggning!

Kom nyss från duschen typ efter att ha varit ute och joggat med Sessan & mamma ridandes på KAlle som sällskap. Joggade i ett lagomt tempo och riktigt skönt var det ju! Joggade 3,7 km :)
Har inte uppdaterat nå bra idag eftersom direkt efter skolan for jag till Olli och hade det bra hos henne!♥
kom hem vid ungefär halv 5 men då for vi till byahuset och käkade pizza och sånt, gott! :)
Och till nå helt annat så är jag grymt taggad på att fara till happis med mamma imorgon. kommer fara dit rätt så tidigt och komma hem rätt så sent antar jag så imorgon blir det inte nå bra uppdatering heller.. m♥en ni kommer iallafall få bilder på det jag shoppat sen
Men ska gå och vara social nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0