filmkväll.

Har inte bloggat så mycket nu på sistone men har inte haft ork riktigt.
Men iallafall, igår så sov jag hos Alva. Vi hade inhandlat 1kg godis och en 2liters dricka. Haha, tjockt men gottt :D
Vi,eller vi och vi.. Alva somnade,vaknade,somnade,vaknade osv.. Typ hela tiden så det var mest jag som såg på filmerna vi bestämt kvällen innan.
Det var One for the money och Jumper. Båda filmerna var super bra, fast Jumper var nog bättre.
Men var iallafall roligt att sova hos min smurf, som vanlïgt ♥
Var även på Tuulis "poolparty" den kvällen och det var också nice !! :D
Sen idag har jag inte gjort så jätte mycket. Var på bootcampen imorse som var kl 9.30. Och var lagom trött att kliva upp då vid 8 när man lagt sig rätt så sent.
Men iallafall på Bootcampen så gick det inte så bra. Vi for och skulle springa upp för några backar men efter ett tag när jag sprungit upp och ner så fick jag någon sträckning bak i ryggen på sidan typ, eller vet inte riktigt vad det är och var den är men det gör iallafall ont när jag går :S
Så jag lunkade bara på där, vilket inte var ansträngande alls.
Och sen har jag bara umgåtts med Alva vi såg på en film som var Catch That Kid och den var också bra ♥
Just nu sitter jag och chillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0