Awesume day med mamma i happis!!♥♥

Hejhej!
Dagen idag har då bara varit bäst, shoppat rätt så mycket med mamma i happis och har varit helt underbart att få vara i happis med mamma!♥
Fick med mig hem 2 par shorts, 4 par linnen, ett par solglasögon, en bikiniöverdel och en bikiniunderdel (inte likadana),ett par chaps, ett par ridskor, ett par löparbyxor och  en morsdagspresent ♥
Blev riktigt nöjd över mina köp faktiskt!
Åhh, dagen har varit helt awesume med mamma i happis!!!!!♥♥
Nu ska jag snart lägga mig typ eftersom det är bootcamp halv 10 på morgonen imorgon, så godnatt!

lite bilder på det jag köpt, inte tagit bilderna själv som ni kanske fattar ;) Dock inte bild på allt men hittade inte allt så kan försöka fota, men ett par shorts och ett linne får ni inte se för det ska jag ha på skolavslutningen så det visas då ;)

Skorna är mycket snyggare i verkligheten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0