Without You I'm Nothing...

Har inte hunnit blogga nå mycket idag, men har inte haft tid, tyvärr ;)
Men kan ta och samanfatta min dag lite kort.

När jag kom hem från skolan for jag nästan direkt och red på Kalle en sväng. Så mysigt det var att rida :)
Det gick bra som vanligt♥

Sedan när jag kom tillbaka från tidturen så var jag inne en stund innan vi skulle träna Sally lite på att bli uppsutten på.
Nog för att hon har blivit uppsutten på förut men man måste ju ändå träna. Så jag fick lov att först bara ligga på mage över ryggen ett tag, sedan dra över benet över ryggen utan att nudda baken och luta mig framåt, och sist så satte jag mig rak i ryggen och allt.
Det gick jätte bra och hon brydde sig knappt att jag var på ryggen xD

Efter allt det där har jag bara chillat här hemma, bastat och gjort mig fräsch och sedan sett på någon film som var helt OK.

Så, det där var lite kortfattat om min dag idag ;)
Nu ska jag nog sova för jag är redan sååå trött xD


Ni är bara bäääääääst!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0