varit ute 8timmar i sträck idag, nice ! :D

chacha bloggen ;)
Sitter just nu och snackar lite med Jasmine och Josse som ääääääääääntligen kommit ! :thumbup: ♥
Är ganska trött just nu efter att ha varit ute i 8timmar idag. Hehe, gick ut 8 och kom in 4, varit fett skönt att vara ute sådär lääääänge ! :D

Red ju också och började rida Bonita, vilket gick super och hon var väldigt pigg vilket var kul oh det gick som sagt bra.
Sedan for jag en sväng på Kalle och det gick också super och sedan efter några timmar for jag och red igen på Kalle.
Var så himla skönt att rida och vara ute överhuvudtaget när det var så varmt ute :D

Sen var jag även ute och promenerade med sessan i ungefär en timme !! :D :D
Och resten av tiden jag var ute gjorde jag massa hästgrejs med mamma och grillade korv och sådant.
Var iallafall väldigt skönt att vara ute 8timmar i sträck idag ! :D

Nu ska jag inte vara så nördig utan vara lite social och sedan sova..


underbara hästar, underbara hästar !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0