ute dag hela dagen lång

Har inte haft så bra upptadering idag för har varit ute hela dagen idag typ.
Började imorse med att gå med Sally +familjen och Alva. Gick bra.
Sedan grillade jag och familjen och efter grillningen jag tränade Sessan lite. 
Efter det gick jag och familjen ut på en till sväng men den här gången med Bonita som Elvina och Milea red, det gick också super bra.
Och sist men inte minst for jag och red Kalle som också gick bra.

Borstade igenom alla hästar riktigt ordenligt så att alla päls som låg lös på dom for bort. Blev att borsta riktigt länge :)

Just nu sitter jag och väntar på att gladiatorerna ska börja och myser med syskonen :)


bjuder xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0