Ridningen & promenaden

Sitter just nu och nöter lite musik.

Har tidigare idag varit ute med sessan och gått pluss att jag har ridit Kalle.
Började med att rida Kalle och det gick bra. Blev en lagom sväng och det gick som sagt bra och var kul som alltid ;)♥
Red upp vid Agneta vägen och sedan till garaget och sen hela vägen efter cykel och gå vägen och tillbaka hem igen :)

Sen gic jag ut och promenerade med Sessan, gick en bit efter vyönivägen till näätäniemi vägen och sedan gick jag tillbaka och efter nå skoterspår ganska långt :)
Hehe, blev ganska jobbigt ;)

Blev ingen sväng med Bonita för Amanda hade redan tränat henne, men går kanske en sväng ikväll ändå :P
Nä, nu ska jag gå och fixa bröden som jag bakat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0