lite kort om dagen

Anonym om upptadera sidan
fint


Ellen A om upptadera sidan:

Snykkt! :)<3


sanna om upptadera sidan:

Najjjs! :D<3

Svar; Tack alla ;)


Ska sova nu men tänkte bara skriva lite kort om dagen.

När jag kom hem från skolan for jag och red på Kalle. Red kossasvängen och där fick han lov att plumsa ganska mycket eftersom det hade blåst dit massa snö så det hade bivit ganska djupt.
Efter det for jag en bit efter vyönivägen och sedan hem.
Gick jätte bra som vanligt! :D ♥

Sen har jaga varit med Alva och vi har svamlat och snackat en hel del. Nu på kvällen gick vi ut och fixade hästarna för natten och sedan tog vi en promenad med Bonita vilket gick bra.
Vi var ute i ca 1 och en halv timme ;)

Näpp, det var lite kort om dagen och nu säger jag godnatt.


arkivbild, men ändå coolingar!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0