dagen

Inte uppdaterat nå vidare idag men har haft fult upp kan man säga ;)
Först där på morgonen vid halv 11 så for jag och familjen pluss Elena som sov här till Elsa som fyllde 6 år. Grattis igen lilltösen!♥
Var där i några timmar och bara firade Elsa..♥
Sedan när vi kom hem for mamma,pappa,milea,elvina till övertorneå och jag stannade hemma och var barnvakt åt Tilde och började städa mitt rum.
Eller barnvakt och barnvakt.. hon sov i vagnen hela tiden ute så behövde inte passa henne.
Sen när dom kom hem så hade dom köpt med sig en Julia - tidning hem till mig.. Åhh så glad jag blev!!♥ Tack igen mina underbara föräldrar..Ni är bäst!♥
Sen har jag hjälpt till att kratta hagen ute lite granna och sedan pratat med min riktiga mamma om när jag ska komma till sommaren och annat snack också i en timme ungefär.. Och städat klart rummet!♥
Nu ska jag ta på mig myskläder och gå och bänka mig framför en film/tv'n med familjen och ha det gott!
Outfiten idag.. och jag vet att bildkvaliten suger men en cam bild.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0