Hemma :D

Hemma nu, varit hemma ganska länge nu redan men har inte haft tid att blogga förren nu.
Bussen från Härnösand gick ju 03:15 så var vid 14:25 framme i Kalix där pappa och Milea hämtade oss.
När dom hämtat oss for vi in och åt på sibylla och sedan hemåt.
Resten av familjen var hos mommo så vi for dit och var där ett tag och jag var även ut till mina saknade hästar och goste med dom ♥
Sen har vi sett en film nu på kvällen, vet inte vad den hette men den var helt okej iallafall :)
Bilder från när jg varit hos min riktiga mamma kommer inte idag, eller någon kanske kommer idag men inte alla eftersom jag är as trött som var vaken hela natten igår :/
Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sista bilden, sööööt! :*<3

Svar: Thihi, du är söt gumman! :* <3
aberg.blogg.se

2012-06-30 @ 22:50:39
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0