You don't know you're beautiful..

Hejhej.. Inte bloggat nå mycket  dom senaste dagarna men tiden räcker inte till känns det som.. ;)
Men iallafall, kan ju ta och berätta om den dagen då jag inte bloggade..
 
Lördag: For vi hela familjen till pajalamarknad vid 1 tiden och var där till 5. Åkte alladin en gång men började må illa direkt pga åksjukan så åkte inga mer än den karusellen.
Köpte inget speciellt förutom lite gott och så.
På kvällen när vi kom hem såg vi en film och myste och sen gick jag och la mig..
 
Idag: Red Kalle vid 11 tiden fast inte så länge eftersom han var lite öm då mamma nyss verkat hans hovar så skrittade bara runt i ungefär en halv timme på gamlafottiplan.
Efter honom for jag och körde Bonita fyrkanten.
Båda turerna gick bra :D
Nu ska jag ut och njuta av finvädret ett tag och sedan fara och jobba
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0