Veterinär besök igår.

Bloggade inget igår men hade inte lust.
 
Veterinären var här hos oss igår för det hade tydligen börjat rinna var från hans sår och han var jätte svullen på benet och haltade mer än vad han gjort tidigare..
Så hon fixade lite med honom och höll på ett bra tag och sedan fick han bandage på benet.
Tycker så synd om gubben min som har ont i den där hoven ♥
 
Och idag har jag inte gjort så mycket. Ska till mommo snart så får barnen på dagiset rida på Bonita så hon rör på sig :)Återkommer senare.
 
 
Min fina älskling!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Tenevall

Hoppas han blir bra snart!

Svar: ja det hoppas jag med!
aberg.blogg.se

2012-07-19 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0