ursäkta för dålig uppdatering :(

Inte bloggat nå ymcket idag men har inte haft tid..
För på morgonen idag så for jag,mamma,Milea,Elvina,Jasmine,Tilde,Josse,mommo,Elmer,Elsa och Elena till ekobadet och var där i några timmar. Riktigt skönt var det att bada!
Sen direkt när jag kom hem så for jag och jobbade och det var kul :)
Efter det städade jag mitt rum och sedan blev det film nu på kvällen..
Så dagen har varit fullsmockad som ni ser ;)
Och imorgon blir det pajalamarknad vilket blir super najjs!
Aja, nu ska jag nog läsa ett tag och sedan sova.
 
Never cry for the person who hurts you. Just smile and say "Thanks for giving me a chance to find someone better than you".
 

Kommentarer
Postat av: BeckaKarlsson

Sv. Jag tar bara samma färg på headern som på designen. Sen för att det inte ska bli "vitt" runt om måste man fixa så headern passar precis, det gör man i stilmallen.

Kram! :)

2012-07-06 @ 23:07:58
URL: http://beckasponny.blogg.se
Postat av: BeckaKarlsson

Fick du min kommentar? :)

2012-07-07 @ 13:00:21
URL: http://beckasponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0