Saknar dig.

Sett film nu på kvällen och myst på med familjen. Såg en ganska rolig film men som vanligt kommer jag inte ihåg vad den heter.
 
 Och Igår så var vi ensamma hemma för mamma och pappa hade farit på bröllop. Alva kom hit och sov och det var grymt kul :D
Vi var vakna ganska länge så idag vaknade jag vid halv 12 :O rekord typ ;)
Och idag har jag jobbat.. Jobbade från 2-7 och när jag slutade kom Alva och Jasmine och mötte mig och gjorde mig sällskap hem :)
Sen var vi en sväng till badstranden (jag,Alva,Jasmine,Josse) nu på kvällen och skulle bada.. Men vattnet var iskallt men jag gick iallafall i till midjan sen gick det inte mer.
Efter det när jag kom hem så var bastun varm så då satte jag mig och bastade och duschade sedan och sådant.
Imorgon är jag ledig och om det är fint väder måste jag då passa på att fota och sådant för lägger typ bara ut arkivisar nu på bloggen för jag inte haft lust att fota.
Men jaja, ska sova nu!
 
jag saknar dig så enormt mycket min lilla ögonsten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0