Mobilskal

Kom för ett tag sedan hem från jobbet efter att ha jobbat en 4 timmar idag.
Sedan har jaG även varit ute och kört Bonita med Alva och Elvina som åkte med, kul är det ! :D
Sen har jag nog inte gjort så mycket mer idag än att jobba...
 
Och jag funderar att göra samma sak som en av mina kompisar gjort att ta en bloggpaus och sedan komma tillbaka till hösten när skolan och allt börjar och bara skriva några inlägg då och då, för jag hinner inte blogga nå mycket nu och vill passa på att njuta av sommar'n!
 
Aja.. Förmodligen blir det att göra som jag skrev ovan, blogga bara ibland.
 
Men just nu så sitter jag och kollar på skydd till min mobil eftersom jag behöver ett (yyy
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0