Min dag + lite från igår.

Alltså kan det inte finnas mer tid på en dag för alltså hinner ju verkligen inte med bloggen nu på sommarlovet.. Men det får vara så nu, kan inte hjälpas att jag inte hinner ;)

Iallafall igår red ju barnen på Bonita och det gick bra. Efter dom ridit på henne tog jag även och tränade lite hoppning och det gick också bra, hon är så duktig!♥
Och sedan gjorde jag nog inget mer vettigt den dagen ;)
 
Idag vid ungefär 11 for jag och Josse och Jasmine med Milea,Elvina och Tilde till mommosdagis och lämnade dom där.
Sen vid halv 12 gick jag ut till hästarna och for och promenerade med Kalle eftersom mamma sa att hade typ inte haltade nå mycket alls och han verkade inte ha så ont så jag for och gick med honom efter vägkanten och svängde sedan in på en äng och gick där med honom ett bra tag ♥
Efter jag gått med honom tog jag Sally och gick och tränade med henne på fotbollsplan. Hon var jätte duktig och lyssnade jätte bra!♥
Sedan efter det for jag till jobbet och jobbade där till 7.
Josse kom och mötte mig med sessan och då gick vi förbi hästarna och satte på Kalle hans mygghuva som trillat av och tog även ut Bonita på en sväng.
 
NU på kvällen har vi sett en riktigt rolig och bra film och myst och nu blir det att spela lite på facebook och sedan sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0