It's really like you've forget me, but it's just feels like it for me.

Eftersom det förra inlägget som jag skrev försvann så är det väll bara att skriva ett nytt -.-
 
Inte bloggat nå bra alls idag men har absolut inte haft tid. Jobbat sen 9 imorse till nu 8 på kvällen så har haft fullt upp nu hela dagen.
HAHA, hör fortfarande Maggans röster i mitt huvud som ropar på mig. Är inte så konstigt eftersom jag jobbat en 11 timmar där och är riktigt trött.
Och imorgon blir det nog inte heller så bra uppdatering eftersom det är marknad och jag ska vara där.
 
By the way så har mamma varit till Kalle tidigare idag och han står och försöker avlasta hoven med den skadade strålen hela tiden.
Tycker så synd om min lilla prins.. Mår inte han bra mår inte jag heller bra.♥♥
Ska iallafall imorgon försöka hinna fara till Kalle efter marknaden och gosa och bortsta honom pluss att jag ska hinna köra Bonita.♥
 
Aja, nu ska jag sova innan jag somnar här framför datorn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0