Hejjsanhoppsan :)

Hejj, uppdateringen har inte varit så bra idag men har typ haft fullt upp.
Jobbade inte direkt efter jag skrev for och jobbade vid 4tiden och innan det bar jag,Josse och Jasmine ved och passade Milea och Elvina medan mamma och pappa var i övertorneå.
Efter jag och Josse jobbat klart så for vi hem en liten stund först men for sedan och körde Bonita och Jasmine följde med också med och cyklade.
Det gick super bra att köra skrutten min,hon är så söt!♥
Efter vi kört Bonita så tyckte vi vädret var så bra så vi tog och promenerade med Kalle och Sally och Jasmien tog sessan.
Gick ner till badstranden och kollade där :)
Haha aja, det var det..Måste sova nu för har ju jobb imorgon fast det är först vid 12 men aja..
 
Dom finaste♥ (måste fota nya bilder på dom..har ju inga nya..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0