Badat i älven med Bonita.

Känns än en gång som dagen bara runnit iväg.. 
Började jobba först vid 12 idag så fick en extra liten sovmorgon. For till jobbet och jobbade några timmar.
Efter jobbet for jag till mommo och hjälpte mamma att göra hästhagen större så hästarna fick nytt gräs att beta av.
Och efter det fixade jag Bonita och for sedan och körde henne. For och hämtade Josse med kärran när hon jobbat klart och sedan for vi en liten sväng på byn.
Har även hunnit vara och ta ett dopp i älven. Jag, Josse och Jasmine for dit och tog med oss Bonita och badade med henne. Bonita verkade tycka det var ganska skönt, hon var så söt när hon simmade! Och förövrigt också är hon himmlans fin Bonita!♥
Nu ska jag sova efter att ha sett en film med josse och Jasmine.
 

Kommentarer
Postat av: BeckaKarlsson

Sv. Läs senaste inlägget! <3

2012-07-19 @ 09:45:01
URL: http://beckasponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0