Att ha haft många förhållanden handlar inte om att man är tuff, utan om att man inte vet hur man behandlar sin tjej/kille.

Det här med bloggandet går nu inte så där värst bra och statistiken är inte heller så bra nu när jag inte bloggar.
Men det är jobbet som tar tiden..Jobbar typ hela dagarna och när jag väl kommer hem är jag så trött så jag bara lägger mig ner och vill sova typ.
Men är iallafall ledig imorgon, men då ska jag ta mig tid att gosa med Kalle och se om han är bättre och sedan hitta på något med Bonita, kanske gör något med Sally också.
Så det kommer antagligen ta ganska mycket tid och sen om det blir fint väder vill jag ju passa på att njuta så ni ser, tiden räcker inte till.
Men kanske ska jag börja göra lite tidsinställda så bloggen inte är helt död?
Ja, får fundera ett tag..
Men nu ska jag sova och njuta av att vakna och vara ledig på imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0