you don't have too save me !

Kom för en stund sedan in efter ridturen på Kalle..
Tog först in honom i garaget och fixade honom där eftersom det är ganska kallt ute 18-.
Sen for jag  och red bort  till var man svänger upp till littisvaara. Sedan red jag hemåt och svängde sedan upp på Agneta vägen.
Där travade jag en bit och tränade även på halter och skänkelvikningar.
Sedan red jag förbi skolan och sedan hemåt.
Blev mest skritt men travade också. Tränade som sagt på halter och skänkelvikningar, pluss att jag tränade på min balans lite ;)
Gick super bra som vanligt och det var kul :D♥

Har också varit ute och fotat med Alviiiis, blev bra och dåliga bilder :)
Nää, nu redigera alla bilder och sedan kommer dom upp..


Älskar dig gubben !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0