Think about us when we said forever

Sitter just nu i Mileas rum och dunkar musik med henne och Elvina ;)
Tidigare idag var jag ju och red med Fanny. Det gick super bra att rida, vi tänkte först rida en bit efter cykel och gå vägen och sedan rida kossvägen. Men cykel och gå vägen var så hal så vi red bara kossvägen :)
Testade att fixa Kalle i hagen, alltså att jag band fast honom i en av stolparna i hagen för att se om han var lika orolig då. Han var inte alls orolig då, jag fick sadla honom och borsta och tränsa utan att han höll på att gå runt :D
Så ska nog börja ficka honom där istället för på uppbinningstället ;)
Efter middagen börjar jag och Alva våran underbara kväll :D
Nää, nu ska jag äta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0