Tack för en underbar dag girls ! :D

Hejhejj :)
Såg nyss på Flicka  den bruna mustangen. Den var jätte bra och sorlig enligt mig.. Rekomenderar den jätte mycket ! :D
Innan det var jag med Alva och brudsen. Vi lekte "Doppa huvudet i en skål med vetemjöl och leta sockerbiten".. Haha, men det gick till såhär att man blötte ansiktet och sedan skulle man leta efter en sockerbit i en skål full med vetemjöl..
Haha, man blev helt mjölig i ansiktet, fick tom på ögonfransarna ;)
Hade iallafall svin kul med Alva, jasmine och Josse. Fick mig i många goda skratt xD
Bilder lovar jag att ni får från den roliga "tävlingen"... haha..
Nu ska jag nog lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon...















Ni kanske får filmer från det här imorgon ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0