Forever's a long time, but I wouldn't mind spending it by your side.

Sofie ([email protected]) om Jag är med:
Allt bra idag? :)
Svar: Jodå, allt flyter på som vanligt ;) Sjda ?



Har för ett litet tag sedan varit och ridit på Bonita. Red vid garaget vars man kan träna på lite volter och så.
Gick bra och tränade som sagt på volter och halter. Hon lyssnade bra på när man tog i tyglarna osv :thumbup:
Mamma följde ju också med och sa vad jag skulle göra osv..
Gick iallafall super att rida ♥
Just nu lyssnar jag på musik (som vanligt) och ska vid fyra tiden ut och rida Kalle med Sanna och Ifa. Om ridturen bloggar jag senare juu :P
Nää, nu ska  jag gå och göra något vettigt..



Saknar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0