Svar

tina om Godnatt:
Hejsan! Jag hittade hit när jag googlade på Ronja. Jag ägde henne förut å är världens finaste häst. Blir bara lite ledsen då jag ser att hon har fått en tredje ägare nu efter oss. Jag blir lite nyfiken...ni verkar ha kommit bra överens och såg ut att passa med varandra, varför sålde du henne?

Mvh Tina :)

Svar: Hejhej :)
Det var inte bara mitt beslut att vi skulle sälja henne, jag ville egentligen inte det men det blev så.
Vi hade inte tid för 3 hästar då och intresset av hästar i resten av familjen var inte lika starkt då. Mamma och jag var dom enda som hade intresset kvar typ och då vart det jobbigt för oss att sköta om 3 hästar själva på veckan när inte pappa var hemma.
Men önskar verkligen att vi skulle haft kvar hon !

Mvh Caroline :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0