Every day I wish you where here !

Just nu sitter man och diggar musik med Alva, Milea, josse och Jasmine ;)
Innan det var vi ute och lekte "herre på täppan" och svamlade.. :P
Och idag har jag också ridit på Kalle, det gick super att rida med inte att tränsa eller sadla. I början när jag borstade och kratsade hovarna så gick det bra men sedan när jag skulle börja sadla började han svamla. Han försökte slita sig loss och gick runt på stället var han satt fast så det vart svårt.. Men sedan kom pappa ut och höll i Kalle då gick det mycket bättre och jag kom mig iväg.
Jag red runt rävfarmen och sedan kossa vägen. Skrittade mest men travade även och tog en galopp :D
Det gick faktiskt super bra och han var ganska svettig när jag kom hem så jag slängde på honom ett täcke..
Nää, nu ska Alva får vara på datorn. ;)


Jag älskar dig gubben ! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

2012-01-04 @ 21:48:43
URL: http://ellenpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0