♥♥♥♥♥♥♥♥

Kom nyss in efter att ha promenerat med Bonita.
Sanna och Amanda följde också med deras hästar.. Kul var det och bra gick det.
Eftersom att hon inte rört på sig på 1 eller 2 dagar så var hon väääldigt pigg och ville mest springa. Men höll tillbaka henne.
Spang med henne så hon travade och galopperade. Måste säga att stark är hon då, ingen tveka på det ;)
Men det gick bra iallafall :)♥

Ridningen gick också  bra. Red först upp vid Agnetavägen. Där travade jag lite. Sedan red jag förbi skolan och sedan mot garaget.
Vid garaget svänge jag upp mot ladugården och tog en galopp efter den vägen. Han var väldigt pigg och ville forsätta galoppera efter jag stannat honom men höll tillbaka. Sedan vände jag tillbaka eftersom det blev kolsvart efter en bit för det fanns inge lysen.
Travade tillbaka och sedan skrittade jag resten av biten hem.
Han ville helst trava hela biten hem, han var riktigt pigg på tillbaka vägen men det gick bra ändå :P ♥♥

Nää, nu ska jag göra läxorna. Måste säga att vi inte lite läxor den här veckan.. Tyska, matte, svenska, engelska, kemi, so och några glosor om solen månen och jorden som man måste kunna..
Blää, för läxor...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0