Duktigt tjej här då :P

Thjenahoppsan ;)
Var nyss och sprang hos mommo och moffa på deras löpband. Var riktigt kul faktiskt :D
Efter det duschade jag och nu sitter jag här.
Innan allt det där, red jag, var ute och promenerade med Bonita, pappa, Milea och Elvina.

Kalle red jag först dit mot kossorna, men det var så halt sp jag vände och red ner vid skolan. Där travade jag en bit till jag kom till mommo och moffas hus. Sedan red jag till ängen bredvid Jacob och plumsade en bit på den innan jag fortsatte mot älgtornet vägen. På den red jag en bit innan jag red hemmåt. Skrittade mest, men travade och galopperade också ;) Bra gick det iallafall :D

Sen när jag hade sadlat av Kalle och borstat av honom och så hämtade jag Bonita och gick och promenerade med Pappa, Milea och Elvina.
Det gick bra det också ;)

Nää, nu ska jag passa Tildan ♥


Bonita ♥↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0