ridning + promenad ! :D

Kom för ett litet tag sedan in efter att ha varit ute och fixat hästarna och promenerat med Bonita.
Började med att ta henne till där framsidan av vårat hus var vi alltid fixar hästarna.
Borstade igenom henne ordentligt, först med piggborsten och sedan med vanliga. Jag redde även ut manen och luggen  ;)
Sedan gick jag en ganska lång promenad. Gick upp vid dagis och sedan runt dagis ringen, sedan gick jag förbi skolan och mot garaget. Sedan hemmåt.
Sprang väldigt mycket så var nog ganska bra träning för både henne och mig ;)
Gick bra att gå med henne ! :D♥

Sen har jag också hunnit rida med Fanny och Linus :)
Vi skrittade till kossvägen och en bit efter den till vi var tvugna att trava en bit och svänga in på en liten väg så en bil kunde köra förbi.
Sedan skrittade vi en lite stund innan vi travade fram till vyönivägen och en bit efter den.
Sedan skrittade vi runt dagisringen och tog en lite trav efter agnetavägen.
Var jätte kul att rida och gick ju jätte bra :) ♥



Nää, nu orkar jag inte blogga mer...


bilder i repris men ändå på finaste !♥

Kommentarer
Postat av: Alva

Hejs, visst skulle jag åka slalom med dig imon? Du sa ju de på måndag om du minns..? :) <3

2012-02-10 @ 20:46:58
URL: http://alvaajohannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0