Utkast: Feb. 19, 2012

Här kommer lite om ridningen igår som jag sparade som utkast.

Innan det var jag och red med mamma, hon red Kalle och jag red Bonita. Det gick jätte bra.
Vi red först upp vid Agneta vägen och skrittade hela den, sedan red vi runt dagis ringen och efter den red vi ner på vyönivägen och travade efter den en bit.
Jag hoppade sedan av henne och ledde henne en bit, sedan vid några potatislådor hoppade jag upp igen och red efter vyönivägen en bit och sedan när det kommer där var man ska svänga in efter kossavägen skrittade jag en bit efter den och sedan hoppade jag av.
Efter den där kossavägen var det väldigt många snövallar som hade blåst dit efter vägen när det snöat och blåst samtidigt så jag var tvungen att plumsa och det var inte lite djupt heller.
Blev en ganska bra träning för både henne och mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0