here iam!

Hehe, tillbaka efter 2dagar. Var som inte så lång blogpaus men har fått tillbaka insperationen, eller iallafall lite och tid finns det ju alltid på kvällen iallafall ;)
Men kommer kanske inte blogga lite mycket, vi får se hur det blir med insperationen efter ett tag.

Iallafall, idag har jag varit med supersöta Olivia.
Vi var ute typ dom första 4timmarna och bara svamlade pluss att hon fotade mig och Bonita lite när vi var ute och gick med Bonita och dom bilderna kommer upp senare när jag har den datorn som bilderna är på.
Var iallafall super kul att vara med Olivia och vi hade super kul och måste vara med henne snart igen.
Dagen har varit med awesome med en awesome bruuud ♥

Nää, nu ska jag duka fram lite fika och sånt och sedan slänger jag och familjen  på en film "apflickorna".




Kommentarer
Postat av: Alva

Snygg bild..<3 Vems dator? :) <3

2012-02-18 @ 07:54:27
URL: http://crazyalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0