... :D

Ellen om Om man ändå hade haft högar med pengar som aldrig tog slut..:
Blev helt kär i LA tröjan!!! :D<3

Svar; haha, vet den är väldigt snygg ! :D <3

Var nyss ute och promenerade med Bonita.
Tog först in henne i garaget för att tvätta bort bajset från hennes svans, var inte så mycket så gick ganska fort. Sedan tog jag lite pälsglans och sprutade på svansen och redde ut alla tovor. Sedan torkade jag svansen ordentligt så den blev torr innan jag gick ut och promenerade med henne.
Gick med henne till kossavägen och gick den svängen.
Travade och galopperade med henne ganska mycket :D
Gick bra som vanligt att gå med henne ;)♥

Sedan har jag också hunnit rida Kalle.
Skrittade först till vyönivägen, där red jag in där vid garaget och tränade lite där. sedan fortsatte jag efter vyönivägen och travade ganska mycket efter den. Sedan svängde jag in på den där fyrkantsvägen. Sedan efter den skrittade jag bara till jag svängde åt vänster. Efter den vägen började jag trava lite till jag mötte en traktor som inte skulle komma förbi mig så var tvungen att vända hemåt.
Red hemåt samma väg som jag ridit dit.
Var riktigt skönt att rida och gick ju bra :D ♥

orkar inte blogga mer så tjaoo !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0