think about me

Sanna om Sommartider hej hej sommartider.:
Ahahaha, inatt drömde jag att du berättade till mig att du hade sett på Brewaking Dawn, också hade du det ;D <3

Svar: Haha ;) <3


Följde nyss Alva en bit på vägen hem till henne.
Innan det satt vi och spelade Rack-o vilket var kul :DSedan har vi bara svamlat, pratat, sett tv och sånt.

Jag har också hunnit vara ut en promenad med Bonita.
I början tjorvade hon ganska mycket och busade också, hon stegrade sig lite och bockade och busade men sedan slutade hon och då gick det som lite bättre ;)
Jag gick upp vid dagis och därifrån mot skolan. På skolgården gick jag lite i djupsnön på baksidan av gympasalen och sedan tränade jag på lite volter och sådant.
Sedan gick jag hemåt därifrån. Fast svängde upp vid vägen som man går till dagis på väg hem och travade lite efter den.
Det gick bra att gå med henne hon var bara lite pigg ocu buusig ;)♥

Nää, nu ska jag sdtäda rummet och sedan träna lite, (göra lite armhävningar och situps) innan jag lägger mig.


Yumtum, tårtan var suuper god idag ! :D
Om ni inte fattar varför jag typ hade "klätt upp" mig och ätit tårta och sånt så är det för att det var massa folk här idag som grattade mamii som fyller imorgon :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0