superfint väder ute

Tjenare bloggen ;)
Var nyss ute med sessan och fotade henne lite grann.

Sen har jag också hunnit rida på Kalleponken. Gick väldigt bra och red ganska länge. For en bit efter vyönivägen, till näätäniemivägen och sedan tränade jag lite i skritt vid garaget eftersom det är så halt där och sedan red jag in på en annan väg och tränade där. Han var super fin att rida.

Och innan det var jag även ut med Bonita som Elsa och Elena (mina kusiner) red den här gången ;)
Det gick bra det med.

Och sen har kameran joinat mig typ överallt och sen ställde Milea och Elvina upp att vara fotomodeller för mig dom sötungarna. Så i nästa inlägg väntar det er mååååååååååånga bilder.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0