Mästerkommenterar'N

Alva om my heart is freaking out when i held ya.:
Vill oxå kolla, eller följa med näru tränar!<3 ;)

Svar; Hade bara varit att du kommit ;) <3


Alva om Du får mig känna så här..:
Fiiiiniiiiis<3

Svar; Exakt som du då <3

Alva om Fettisdag:
Vacker flikka!<3 ;)

Svar; Man blir ju som man umgås ;) <3




Kom in för ett litet tag sedan efter att ha varit ute och promenerat med Bonita vilket gick super.
Gick upp vid dagis och gick runt dagisringen, sedan gick jag ner vid skolan och på skolgården trixade jag lite grann,
Sedan när jag gick hemåt och dit så tränade jag även på att stanna och då skulle hon också stanna, och när jag gick skulle hon också göra det osv ;)
När jag var hemma så byggde jag upp ett litet hinder och hoppade det med henne, det gick också super, hon hoppade ganska mycket högre än vad hindret var den sötungen ;) <3
Nu ska jag dra och baka bröd.


Älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0