Haft en super dag med smurfen min ;) ♥♥♥

Haft en super dag med en super tjey.
Vi har gjort massa, varit ute, snackat, svammlat och sett film och bara umgåtts ;)
Låter kanske inte så speciellt men det är alltid kul att vara med den där B-ruden ! :D♥♥♥♥

Vi var typ för ett tag sedan ute och promenerade i en timme och jag tog då Kalle med mig och ledde honom. Han gick fint bredivd mig, testade honom lite om han stannde när jag gjorde det och om han saktade skritten när jag började gå saktar och han gjort det grabben min ;)♥
Och sen förde jag honom till hagen och då var vi bara ute och svamlade och snackade om allt möjligt.. hehe, kanske lite roligt samtalsämne vi hade ;) ♥♥

Nu ska jag sova, är riktigt trött.. :P


Älskar dig vännen !♥♥


Kommentarer
Postat av: Alva

älskar dig oxååå!<333

2012-02-29 @ 15:37:13
URL: http://alvaajohannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0