Duktig kille ! :D♥

Emilia om Grattis fina mamma !♥:
Tack fina gumman! <3

Svar: ♥♥♥


Red för ett tag sedan på Kalle.
Fixa i ordning honom gick super och ridningen med.

Det började med att jag skrittade och svängde upp vid Agneta vägen. Sedan började jag trava lite smått och tränade på tempoväxlingar.
När jag kom fram till vyönivägen svängde jag av på den och mot garaget,vid garaget så började jag träna på att få honom att gå fint i volter och lite tempoväxlingar där med.
I början var han jätte pigg eftersom att han itne blivit riden ordentligt på länge när det varit så kallt, men efter ett tag började han sänka huvudet och gick fint.
Jag tränade på volter och att få honom att gå fint i båda varven och det gick super! :D
Sedan travade jag ut en bit på vyönivägen och skrittade sedan hela vägen hem.

När jag var hemma på gården så skulle jag började tränsa av med då hade ett av spännena blivit så kallt så det inte gick att få bort. Så då tog jag in honom i garaget och väntade på att det skulle gå att lossa.
Jag borstade av honom och ledde sedan ut honom till hagen.

Ridningen gick bättre än planerat och var så himla kuuul ! :D :D :D :D :D :D


My beautiful boy !♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Söt häst!

2012-02-07 @ 14:47:49
URL: http://mynailart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0