Det var kärlek vid första ögonkastet, ja du fick mig att känna så.

Tjohlahoppsan :)
Bakade nyss lite kolakakor och bullar, mums ! :D

Sen har jag varit ute och promenerat med Bonita en sväng när jag kom hem från skolan.
Var 23- när jag började gå men jag började faktiskt inte frysa destomer, bara lite om fingrarna.
Gick upp vid Agnet och ner vid hästhagarna, sedan gick jag in i våran hage och började plumsa lite med henne.
Gick bra att gå, hon svamlade bara lite ;)♥

Sedan när jag släppte henne så kom Alva skidandes emot oss och hon skulle ut och åka skidor.. Så då frågade jag om hon inte ville följa med och skida bredvid mig när jag red, hon gjorde det och jag for ut och red barbacka lite på Kalle.
Han var ganska pigg men det gick bra :)♥

Sen när jag kom hem igen frös jag som bara den om händerna, så tränsade snabbt av honom och tog sedan in honom i hagen.
Sedan sprang jag in och tog av mig ridkläderna och sedan gick jag och Alva in på mitt rum och pratade lite.
Det var 25- sen när jag kollade på termometern pluss att det blåser så -28 typ..
Haha, var ändå ganska skönt att rida ;)

Måste ju tilläga innan jag går att vi fick sluta 11 idag :D
Vi brukar annars gå till 3 men idag skulle våran lärare på någonn kurs så då fick vi sluta då :thumbup:
Nää, nu ska jag nog sova ;)










Kommentarer
Postat av: sanna

Temperaturen ändras inte för att det blåser :p

2012-02-01 @ 21:16:51
URL: http://sannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0