lite snabbt då

Har inte bloggat nå mycket alls idag men har inte haft tid som vanligt.

Men iallafall, efter jag vaknat klätt på mig osv, så gock jag ut och borstade Sally i det extremt fina vädret alltså. Har varit kokhett typ;)
Men iallafall, när jag borstat klar henne och så for jag och red på henne med pappa och tilde som följde med. Gick bra att rida henne.♥

Sen när jag var klar med henne hämtade jag Kalle och borstade igenom honom också och for sedan och red. Red runt på byn lite grann och han var väldigt framåt och så, gick bra att rida Kalle också som vanligt.♥

Efter jag ridit honom och fört honom til hagen hämtade jag Bonita. Borstade också igenom henne och for sedan och red. Hon var pigg som en piggelin och busig :) Gick bra att rida henne också ! ♥

När jag var klar med hästarna så tog jag ut Sessan och cyklade en lång sväng med henne, kan ju säga att hon blev trött min sötnöt!♥

Det var lite blandat från dagen, pluss att jag bara myst på med min underbara familj !!!:)
Mu ska jag sova så nattinatt.


Naw vad söta!!:***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0