Rolig dag med min fina Ellen ♥♥

Gokväll xD
Gör inte så mycket just nu.. ligger bara och yser med Juniorthaman :P
Idag har jag spenderat dagen med Ellen och hästarna och det har varit super kan jag säga.
Har fått mig en hel del skratt med den där fina tjeyen och roliga stunder.Alltid lika roligt att vara med Ellen, hon är så himla underbar! :D
Innan hon skulle hem var vi ute och fixade hö till hästarna. Haha, sen kom en massa småungar och vi fördrev tiden lite med dom.. Hehe, vi lekte Riri med dom xD
Aja, nu ska jag sova efter en perfekt dag på lovet enligt mig med denna perfekta tös !♥♥


såååååå sötsåsöt!♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det var en super rolig dag! <3 Tack, SÖTIZZ! ♥♥♥

2012-04-11 @ 09:58:15
URL: http://elleenpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0