Ridturen

Alva om I just can't get you off my mind.:
De gjorde de för mig ;) <3 Eller iallafall i bloglovin :) <3

Svar; Aha.. men då kanske det bara är min dator som laggar eller nått xD <3


Varit ute på en ridtur/promenad med resten av familjen för ett tag sedan.
Jag red på SAlly, Mamma red KAlle och Milea red Bonita.. Och pappa och Elvina gick med barnvagnen som Tilde låg i xD
Gick bra att rida Sally :)
Hehe, måste bara säga att det såg rätt så tufft ut när vi red där på led och Milea red själv i täten utan att någon höll i henne  på hela ridturen.. ;)

Nu ska jag börja plocka lite i mitt rum om jag orkar dvs xd


Haha, detta var den första bilden jag laddade upp på bloggen, bra bild också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0