Piggflickahär!

Kom för en stund sedan från duschen. Har hunnit smörja in mig osv och nu ska jag sova tror jag ;)
Men iallafall. Ridturen på Kalle gick super, red efter vyönivägen till bron med han med och tillbaka. Var så underbart att galoppera där efter vägen typ när solen lyste bara sådär smått å ja.. jag vet inte vad men det var iallafall super mysigt ♥
Sen när jag kom hem bytte jag om och tog sedan och gick en promenad med Sessan.
Jag gick också med henne efter vyönivägen så jag kunde släppa lös henne så hon fick springa hur mycket hon ville ;)
Haha,jag hade så mycket energi kvar så jag sprang och hoppade lite där efter vägen jag med.. ;)
Vet inte riktigt var all energi jag haft idag kommit ifrån. Har varit super pigg hela dagen .. Velat springa och röra på mig hela tiden typ  och varit super glad också :)
Riktigt skönt, hoppas det är så imorgon med ! :D
Aja, nu ska jag sova och hoppas på att superenergien och supergladheten kommer tillbaka imorgon.
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0