I like that

Vet att bloggningen har varit kass idag men har inte haft tid som alla andra dagar :/
Dagen började med att jag vaknade vid halv 9 och fixade mig och chillade typ bara till Alva kom hem. Då for jag till henne och var med henne,pratade,svamlade och bara umgicks♥
Efter det for jag till Restrurang Mini och hjälpte Maggan med att ta bort disken och torka bord och städa typ :) Var där från 5 till 9 och blev riktigt trött i mina fötter av att stå hela tiden :P
Sen nu när jag kom hem hoppade jag in i duschen, la hårinpackning och ansiktsmask, skönt! Och sen har jag bara chillat.
Från A-Ö igen så är det bootcamp imorgon, skönt säger jag bara att fara dit och träna.
Nejni, nu ska jag nog smsa lite och sen sova.
Smurfen!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0