I just can't get you off my mind.

Hejhej :)

Dagen började med att jag vaknade vid 7 och sen for jag och pappa pluss Sessan och jobbade klockan 8.
Vi mätte typ nå sak i skogen och så, och var redan klara vid 11. Då vid 11 for vi och åt på ett hotell i Pajala, och maten var god :)
Efter det for vi hemåt, och var hemma vid halv 1 ;)

Direkt när jag kom hem så bytte jag om och gick och borstade Kalle väldigt länge eftersom att han lossar så mycket hår och sedan for jag och red.
Ridturen gick väldigt bra och jag tog det mest lugnt och myste med honom :)
Och efter att jag ridit Kalle så borstade jag av henne och sedan så tog jag Bonita och borstade och red henne.
Det gick också superbra och hon var väldigt pigg vilket är kul :)

Sen när jag lämnade bonita i hagen och tog Bonitas grimma runt halsen på Sally och gick lite med henne och sen när jag släppte henne och började springa kom Sally galopperandes efter mig, så höll på så ett tag :)

Det var min dag typ.. Haha, alla hästar är iallafall rörda på sig. Och nu ska jag fixa klart bröden :)


Bästa hästarna !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0