don't be afraid i'm standing here..

Hejhej.. har egentligen inte lust att blogga men gör det ääändå xD

Idag har jag mest bara ta't det lugnt. For och hämtade hö tidigare idag oh hälsade på familjen var vi hämtade hö ifrån, sedan har jag varit ute, varit hos mommo och käkat och så och sen for jag hem.. och nu sitter jag här ;)
Hann inte rida idag.. eller än är det ju inte försent men Kalle kan stå idag :)

Har förresten blivit förälskad idag också i denna underbart fina hundras och själva hunden.. Detta är då en hund pluss hästar som jag i framtiden iallafall kommer ha hemma och det är  då ett som är säkert ! ↓♥♥



Omg vad vacker huuuuuuuuuuuuuuuuuuuund !!!! :ooo



Kommentarer
Postat av: Alva

Sjukt fin hund!<3

2012-04-09 @ 21:29:26
URL: http://alvaajohannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0