Call me maybe.

Hejhej.. Sitter just nu bara och chillar vilket jag egentligen inte borde göra eftersom jag måste träna på engelskaglosorna men jag hinner ju senare xD
Idag har jag först varit med Alva ett tag, och vi snackade bara. Sedan gick jag ut en sväng med Bonita och tränade henne.
Efter det hämtade jag Kalle och gick ut på en rask promenad med honom och Sessan. Båda svängerna gick bra ♥
Sen när jag kom hem fixade jag höet och vattnet till hästarna och snart ska jag ge dom kvällsmaten också.
Nu ska jag plugga så tja.
Ni är... BÄST !♥

Kommentarer
Postat av: becka

Nu är tävlingen avslutad, kolla in & se om de blev duu! :)

2012-04-27 @ 16:55:51
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0