Busungen min.

Hejhej.. Sitter just nu och väntar på att Ellen ska komma så jag kan umgååås med henne ! :D
Har nyss bakat rulltårta och den blev god faktiskt.

Innan det där var jag ute och red Kalle. Haha, just när jag skulle rida iväg så kom en liten busig Bonita springandes från hagen, alltså hon hade smitit fast vi har el.
Så var bara att hoppa av och försöka fånga henne. Gick ganska snabbt att få fast henne för hon sprang inte så långt.
Sen så for jag och red Kalle, och det gick bra.
Efter att jag ridit honom så gick jag ut en sväng med Bonita och det gick också bra.
Nu har jag inte så mycket mer att komma med så tjarrå..

Fick förresten en fråga om vad det var för hundras som den där hunden var och det är en Finsk Lapphund.


Mina älsklingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0